Obserwatorzy

niedziela, 1 września 2013

Ulubieni- ulubieńcy sierpnia

Chciałabym wam dzisiaj przedstawić ulubieńców sierpnia nie ma tego co prawda ale jest. To moi pierwsi
ulubieńcy na blogu. Zapraszam do czytania:




Jako pierwsze są dwa pudry sypkie. Pierwszy (granatowy) z miss sporty kosztuje w Rossmannie  9g/ 11zł. Jest bardzo dobry, świetnie kryje, trzyma się prawie cały dzień nawet w upale go testowałam cały dzień na słońcu a puder cały czas się bardzo ładnie trzymał na twarzy. Jedyny minus tego produktu to bardzo się utleniał i robił się dużo ciemniejszy na twarzy.
Drugi puder z Bell kupiłam go w Biedronce pisałam już o nim tutaj:
http://www.super-kosmetyki.blogspot.com/2013/08/mae-zakupy-biedronka-kaufland.html też jestem z niego zadowolona trochę słabiej kryje od tego z miss sporty jednak lepiej sie chyba stapia z moją skórą i nie ciemnieje na twarzy. Trzyma się także dosyć długo i kupię na pewno ponownie.
Do tego jest też moja ulubiona maskara forever. Curling pump up mascara z Lovely. Używam jej nie wiem może z dwa lata i nadal jestem zadowolona. Moje rzęsy po jej użyciu wyglądały jak sztuczne. Są super ekstra wydłużone i pogrubione wystarczą dwie warstwy. Cena jest też jej wielkim plusem. Trochę szybko wysycha, ale jak za tą cenę można kupić nową. Kupię ponownie.

Kolejnym ulubieńcem jest szampon redukcja łupieżu z Ziaji. Lubiłam ich też inne szampony jednak ten powalił mnie na kolana. Włosy są piękne, lśniące a do tego super lekkie i mają większą objętość. Cena szamponu to 6 zł/400 ml.
Kolejny ulubieniec to super-skoncentrowane serum modelujące do biustu z Eveline. Po pierwsze piękny zapach, który bardzo długo się utrzynuje. Poza tym ujędrnia skórę biustu i trochę go optycznie podnosi. Nie zauważyłam efekty push-up, jednak nie zmniejszyły mi się piersi podczas odchudzania co wcześniej mi się zdarzało. Wielkim plusem tego balsamu jest także to że wszystkie moje rozstępy stały się mniej widoczne a może nawet zniknęły
.
Kolejne produkty godne polecenia to balsam z Kauflandu który polecam jest lepszy od wszystkich innych, które miałam możecie o nim przeczytać tutaj http://www.super-kosmetyki.blogspot.com/2013/08/mae-zakupy-biedronka-kaufland.html. Redukuje cellulit nawet bez ćwiczeń skóra jest jędrna i napięta oraz wygładzona. Kupiłam już zapas jak byłam w Kauflandzie.
Następne jest mleczko nawilżające z Biedronki. Super tanie i super dobre świetnie sobie radzi z tuszem do rzęs. Nie szczypią mnie po nim oczy a do tego cudownie pachnie i rzeczywiście nawilża moją skórę. Na pewno kupię ponownie.

Oto moi ulubieńcy. Całkiem sporo. Miałyście coś może z tych produktów? Może macie swoich własnych ulubieńców. Możecie zostawić linki do swoich blogów na wszystkie wejdę i skomentuję. Obserwacja za obserwacje ;) Do następnego. ;D

14 komentarzy:

  1. Też lubię ten tusz oraz serum do biustu ;) Natomiast za szamponami z Ziaji nie przepadam ;)

    http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty : ) Też się zastawiałam nad tym pudrem z biedronki ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam niczego z tych ulubieńców, ale kusi mnie ten puder Bell`a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon z Ziaji i faktycznie bardzo dobry jest ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam puder z Miss Sporty :) byłam z niego zadowolona, minusem było to że pod koniec strasznie się kruszył - czego nie lubię :/
    Mleczko z BeBeauty kusi mnie od jakiegoś czasu, ale jeszcze nie zakupiłam...
    Pozdrawiam:)
    http://anowiw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę kupić sobie ten puder z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować ten krem do biustu, jednak w znikające rozstępy nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam tych kosmetyków :)

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie mleczko tylko że różowe :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawialam sie nad tym serum do biustu ale wkoncu kupilam serum antycelulitowe z eveline. Wzasadzie nie wierze w dzialanie tych specifikow ale lepsze cos niz nic, napewno nawilza skore :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz do rzęs bardzo lubię i stosuję obecnie ;)
    Natomiast mleczko z Biedronki niestety podrażniało moje oczy i cieszę się, że już się skończyło ;/ Za to płyn micelarny BeBeauty uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. koniecznie musze spróbowac serum z eveline :)

    OdpowiedzUsuń